Szállítással kapcsolatos információk:


A megrendelt termékek szállításra történő átadása illetve személyes átvételre történő leadása heti rendszerességgel általában kedden és csütörtökön történik, a pontos időpontot a megrendelés visszaigazolásában jelezzük (télen heti egy szállítás történik).
  • Fontos információk az utánvétes kiszállításról! Kiszállítás esetén a visszaigazolásban szereplő szállítási időpont a csomag feladásának várható időpontját jelzi! A kiszállítás előtti napon e-mailben értesítünk a csomag feladásáról! Az e-mail tartalmazza az utánvét összegét amely átvételkor fizetendő, illetve a csomagszámot amire kattintva a feladott csomag útja nyomon követhető!

  • A megrendelt cikkeket a GLS Hungary csomagszállító szolgáltatásával küldjük.

  • A GLS a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállítja (általában előzetes egyeztetés nélkül) a csomagot a megadott címre. A csomagot bárki átveheti aki a vételárat kiegyenlíti! Kérünk, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol napközben valaki át tudja venni a csomagot!

  • Kézbesítés közben felmerülő probléma esetén, a rendelésben megadott telefonszámon a GLS futár felveszi veled a kapcsolatot!

  • A csomag állapotáról a GLS ügyfélszolgálatán vagy honlapján érdeklődhetsz a szállítást visszaigazoló levélben megadott csomagazonosító számmal. Csomag állapot megtekitése itt.

  • A GLS ügyfélszolgálat munkanapokon 7-20 óra között a 061/802-0265-ös telefonszámon érhető el. A csomagküldő szolgálat részletes szállítási feltételeit honlapjukon érheted el: www.gls-hungary.com.

  • A GLS postafiókcímre és postán maradó küldeményt nem kézbesít!

Személyes átvétel vevőszolgálati irodánkban lehetséges. A pontos időpontot a megrendelés visszaigazolásakor küldjük el. A megrendelt csomagot nyitvatartási időben lehet átvenni, és maximum 3-4 hétig tudjuk tárolni. Nyitvatartással, elérhetőséggel kapcsolatos információk itt találhatók.

A termékek mellett szereplő szállítási határidőre vonatkozó tájékoztató jellegű jelölések (az adott termékre vonatkozó pontos szállítási határidőt a visszaigazolásban jelezzük):

A termék polcon A termék polcon van.
A termék egy héten belül szállítható Szállítás egy héten belül.
A termék két héten belül szállítható Szállítás két héten belül (főként külföldről érkező termékek).
A termék jelenleg nem szállítható A termék jelenleg nem szállítható.

Szállítási költségek

  • A megrendelt termékek kiszállításkor szállítási költséget számítunk fel!
    A megrendelt tételszámtól függetlenül, egy csomagban küldjük a megrendelt termékeket! Több megrendelés esetén, ha azonos a szállítási időpont, összevonjuk a megrendeléseket és egy csomagban küldjük a megrendelt cikkeket.
  • Gyakori kérdés, hogy több termék vásárlása esetén összeadódnak-e szállítási költségek. Természetesen NEM! Minden esetben egy szállítási költséget számítunk fel!

1 - 30.000,- forint rendelési összegig:1.590,- Ft
30.000 - 50.000,- forint rendelési összegig:990,- Ft
50.000,- forint rendelési összeg felett:DÍJMENTES!

Megrendelés leadásakor a termékektől elkülönítve tüntetjük fel a szállítási költséget. A tételes számlán is külön sorban szerepel, költségként elszámolható.

Nagyvas on-line motorosbolt